Husqvarna Enduro TE 300i

  • Objem motora:          143.99 cm3
  • Štartovanie:                Nožný a elektrický
  • Prevodovka:               6 rýchlostná
  • Predné odpruženie: WP XPLOR-USD, Ø 48 mm, zdvih 300mm
  • Zadné odpruženie:   WP XACT Monoshock, zdvih 300mm
  • Predné brzdy:            Priemer brzdového kotúča 260mm
  • Zadná brzda:              Priemer brzdového kotúča 220mm
  • Výška sedla:               950mm
  • Objem pal. nádrže     8.5l
  • Hmotnosť                   99.60kg

Husqvarna TE 150i

Cena: 9 590,-EUR

Inovatívna technológia vstrekovania paliva TE 150i od Husqvarna Motorcycles povyšuje najľahší model v rade, výsledkom čoho je kombinácia kultivovaného výkonu a ľahkej obratnosti, ktorú jednoducho nemožno ignorovať. Plynulý prenos výkonu s podvozkom najnovšej generácie a pokročilým odpružením WP ponúka skvelú kombináciu výkonu špecifického pre enduro. Teraz, viac ako kedykoľvek predtým, bez potreby tryskania alebo predmiešania paliva v kombinácii s elektrickým štartovaním, je TE 150i jednoducho tým najjednoduchším spôsobom, ako zvládnuť nové trate.

Od roku 2022 sú všetky motocykle Enduro vybavené prémiovými pneumatikami Michelin Enduro. Aby sa vyrovnali s pridanou trakciou, nastavenia odpruženia na vidlici a tlmiči boli revidované, čím sa zlepšila spätná väzba jazdca. Nová hydraulika Braktec ponúka špičkovú brzdnú silu a dokonalú moduláciu spojky za všetkých podmienok. Podčiarkujúc túto aktualizáciu, naše Endurá majú novú odolnú sivú farbu a elektrické žlté akcenty.

Motor 1-cylinder, 4-stroke engine
Objem motora 692,7 cm³
Vŕtanie 105 mm
Zdvih 80 mm
Štartér Electric starter
Prevodovka 6-speed
Primárny pohon 37:19:00
Sekundárny prevodový pomer 15:45:00
Spojka Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics
EMS Synerject
Rám 25CrMo4 steel central-tube frame
Predné odpruženie WP-USD Xplor 48 with preload adjuster
Zadné odpruženie WP shock absorber with linkage
Zdvih predné odpruženie 275 mm
Zdvih zadné odpruženie 275 mm
Predná brzda Magura two-piston floating calliper, brake disc
Zadná brzda Magura single-piston floating calliper, brake disc
Brzdový kotúč predný 260 mm
Brzdový kotúč zadný 220 mm
Reťaz X-Ring 5/8 x 1/4″
Uhol riadenia 63.5 °
Rázvor 1504 ± 15 mm
Svetlá výška 280 mm
Výška sedla 950 mm
Objem palivovej nádrže 13 l
Váha bez paliva 145 kg

Video

    Vaše meno priezvisko/názov firmy (povinné)

    Váš email (povinné)

    Váš telefón (povinné)

    Firma/FO/Súkromná osoba (vyberte)

    Úver/Leasing/tretiny (vyberte)

    Doba splácania (vyberte)

    Akontácia (vyberte)

    Poistenie PZP (vyberte)
    ÁnoNie

    Poistenie KASKO (vyberte)
    ÁnoNie

    Ak chcete urýchliť schvaľovanie priložte scan OP a VP

    Predmet

    Doplnujúce informácie

    Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

      Ako spracovávame vaše osobné údaje si môžete prečítať TU

      PHO_BIKE_DET_te150i-20-engine_#SALL_#AEPI_#V1

      MOTOR

      TE 150i zdedil rovnakú technológiu vstrekovania paliva z väčších TE 250i a 300i. To pridáva pohodlie 4-taktného motora tým, že eliminuje potrebu predmiešania paliva alebo prispôsobenia trysiek nadmorskej výške. Motor tiež používa špecifické usporiadanie hriadeľov, ktoré sú navrhnuté tak, aby využili rotujúcu hmotu motora na svižné ovládanie. To z neho, okrem iného vývoja, robí ľahký a kompaktný motor poskytujúci využiteľný výkon špecifický pre enduro pri zachovaní lacnej údržby 2-taktného motora.

      VALEC A PIEST

      TE 150i je vybavený valcom s vŕtaním 58 mm a inovatívnym dizajnom výkonového ventilu. To umožňuje živému motoru s objemom 150 cm3 dodávať ovládateľný výkon v celom rozsahu otáčok. Piest je navrhnutý tak, aby dokonale zodpovedal obrysu spaľovacej komory a poskytoval najvyššiu úroveň 2-taktného výkonu. Okrem toho je valec vybavený vstrekovačmi namontovanými na vstupných pozíciách, ktoré dodávajú palivo smerom nadol do prenosového otvoru, čím zaručujú vynikajúce rozprášenie paliva. To zaisťuje efektívnejšie spaľovanie paliva, zníženú spotrebu paliva a zlepšenie emisií.

      PHO_BIKE_DET_te150i-20-cylinderhead_#SALL_#AEPI_#V1
      PHO_BIKE_DET_te150i-20-crankcase_#SALL_#AEPI_#V1

      SKRIŇA KĽUKY

      Kľukové skrine motora TE 150i, navrhnuté pre minimálnu hmotnosť, majú tenkostenný dizajn. Na centralizáciu hmoty sú usporiadania hriadeľa presne umiestnené tak, aby využívali rotujúce hmoty v ideálnom ťažisku, zatiaľ čo o vylepšené utesnenie sa stará jazýčkový blok s optimalizovanými plátkami z uhlíkových vlákien.

      VÝFUK

      Hlavová rúrka na modeli TE 150i, prispôsobená špeciálne pre každý model pomocou inovatívneho procesu 3D návrhu, ponúka pokročilú geometriu a výkon. To umožňuje lepšiu svetlú výšku, vďaka čomu je hlavová rúra odolná voči nárazom na chodník. Tlmič výfuku má tiež hliníkovú montážnu konzolu a pokročilú vnútornú konštrukciu pre vynikajúce tlmenie hluku a úsporu hmotnosti.

      PHO_BIKE_DET_te150i-20-exhaust_#SALL_#AEPI_#V1
      PHO_BIKE_DET_-TE---FE-2022-FrameBase_#SALL_#AEPI_#V1

      RÁM

      Rám z chróm-molybdénovej ocele je odborne vyrobený pomocou laserom rezaných, roboticky zváraných, hydroformovaných rúrok, ktoré zaisťujú najvyššiu úroveň presnosti a kvality. Špeciálne vytvorená geometria využíva pokročilé charakteristiky pozdĺžneho a torzného ohybu pre bezkonkurenčnú spätnú väzbu jazdca, absorpciu energie a výnimočnú stabilitu v priamom smere. Uchytenie hlavy valcov je vyrobené z kovaného hliníka, čo zlepšuje ovládateľnosť a pohodlie. Prémiový rám s práškovou povrchovou úpravou v sivej farbe obsahuje štandardné chrániče rámu, ktoré poskytujú extra odolnosť.

      KOMPOZITNÝ POMOCNÝ RÁM Z UHLÍKOVÝCH VLÁKIEN

      Pomocný rám z uhlíkového kompozitu je jedinečný pre motocykle Husqvarna a predstavuje pokročilú výrobnú technológiu a inovácie. Vďaka použitiu 70 % polyamidu a 30 % uhlíkových vlákien má 2-dielny pomocný rám celkovú hmotnosť niečo vyše 1 kg. Pomocou výpočtovej dynamiky bola do ľahkého a robustného pomocného rámu navrhnutá špecifická tuhosť, ktorá poskytuje vynikajúcu ovládateľnosť a pohodlie jazdca.

      PHO_BIKE_DET_enduro-20-subframe_#SALL_#AEPI_#V1
      PHO_BIKE_DET_2stroke-oiltank-21_#SALL_#AEPI_#V1

      OLEJOVÁ NÁDRŽ A ČERPADLO

      Elektronické olejové čerpadlo dodáva životne dôležitý 2-taktný olej do motora. Nachádza sa tesne pod olejovou nádržou a privádza olej cez teleso škrtiacej klapky, čo znamená, že olej je v tejto fáze zmiešaný iba so vzduchom. Čerpadlo je riadené systémom EMS a dodáva optimálne množstvo oleja podľa aktuálnych otáčok a zaťaženia motora. Olejová nádrž je pripojená k plniacej hadici, ktorá vedie cez hornú rúrku rámu k uzáveru plniaceho hrdla, ktorý je vhodne umiestnený pre ľahké dopĺňanie. Kapacita nádrže je 0,7 l a je napojená na snímač nízkej hladiny, ktorý sa rozsvieti, keď je potrebné nádržku doplniť.

      INTEGROVANÉ CHLADENIE A CHLADIČE

      Chladiče sú odborne vyrobené s použitím vysokopevnostného hliníka s CFD (výpočtová dynamika kvapalín) na efektívnejšie vedenie vzduchu cez chladiče. Chladiaci systém je inteligentne integrovaný do rámu, čím sa eliminuje potreba ďalších hadíc. Veľká stredová trubka prechádzajúca rámom znižuje tlak v tomto bode, čo umožňuje konzistentný prietok chladiacej kvapaliny. Okrem toho sú chladiče namontované blízko ťažiska pre lepšiu ovládateľnosť. Je možné namontovať voliteľný ventilátor chladiča, ktorý je dostupný v katalógu príslušenstva Husqvarna

      PHO_BIKE_DET_enduro-20-2stroke-cooling_#SALL_#AEPI_#V1
      PHO_BIKE_DET_enduro-20-fork_#SALL_#AEPI_#V1

      PREDNÁ VIDLICA WP XPLOR

      Predná vidlica WP XPLOR 48 je navrhnutá špeciálne pre enduro jazdenie. Jeho otvorené usporiadanie kazety má pružinu v každej nohe s rozdelenými funkciami tlmenia. Tlmenie kompresie v ľavej nohe a tlmenie odrazu v pravej nohe. Nastavenie sa vykonáva pomocou ľahko prístupných klikačov (30 kliknutí) v hornej časti každej nohy vidlice. Štandardné nastavovače predpätia umožňujú jednoduchšie nastavenie bez použitia náradia. Piest stredného ventilu vidlice poskytuje konzistentné tlmenie, zatiaľ čo nastavenie umožňuje vidlici pracovať vyššie v zdvihu pre výnimočnú spätnú väzbu jazdca a odpor pri klesaní. Nový obtok oleja vo vonkajšej trubici znižuje trenie pre hladší a konzistentný pohyb v rámci zdvihu a revidovaný kĺb kazety ponúka vyšší tlmiaci výkon.

      WP XACT ZADNÝ TLMIČ

      Tlmič WP XACT poskytuje tejto rade pokročilé tlmiace vlastnosti. Nové tesnenia ventilov so zníženou tvrdosťou ponúkajú lepšiu spätnú väzbu otrasov. Kompaktný a ľahký tlmič sa vyznačuje vyvážením tlaku vo vnútri, zaisťuje konzistentné tlmenie a vynikajúci komfort jazdca. Použitím rovnakého postupu spojenia, aké sa nachádza v rade Husqvarna Motocross, zadná časť sedí nízko pre lepšiu kontrolu v extrémnych enduro podmienkach. Plne nastaviteľný komponent poskytuje 300 mm zdvih zadného kolesa, ako aj bezkonkurenčnú trakciu, cit a absorpciu energie.

      PHO_BIKE_DET_enduro-20-shock_#SALL_#AEPI_#V1
      PHO_BIKE_DET_Offroad-MY22-Braktec-Brake_#SALL_#AEPI_#V1

      HYDRAULICKÁ BRZDA

      Najvyššiu úroveň kvality zaručuje nový brzdový systém BRAKTEC, ktorý ponúka najvyššiu úroveň brzdného výkonu, pričom je špeciálne prispôsobený pre enduro jazdu a poskytuje citlivý a modulovaný pocit. Vlnové kotúče GSK (260 mm kotúč vpredu a 220 mm vzadu) dopĺňajú vysokokvalitný brzdový balík pre úplnú istotu.

      HYDRAULICKÁ SPOJKA

      Nový vysoko kvalitný spojkový systém BRAKTEC zaručuje rovnomerné opotrebovanie, spoľahlivú a takmer bezúdržbovú prevádzku, ako aj dokonalú moduláciu za každých podmienok. To znamená, že vôľa je neustále kompenzovaná tak, aby tlakový bod a funkcia spojky zostali rovnaké v studenom alebo horúcom prostredí, ako aj v priebehu času.

      PHO_BIKE_DET_Offroad-MY22-Braktec-Clutch_#SALL_#AEPI_#V1
      PHO_BIKE_DET_TE-150i-MY22-Front-Left-benefit_#SALL_#AEPI_#V1

      PLASTY

      TE 150i má plasty, ktorá jasne ukazuje progresívny prístup Husqvarna Motorcycles k terénnym motocyklom, zatiaľ čo robustné šedé a elektrické žlté akcenty poskytujú charakteristický vzhľad a štýlovo zdobia švédsky inšpirovaný dizajn. Ergonómia je špeciálne prispôsobená tak, aby poskytovala vysoký komfort a ovládanie. Výsledkom rozsiahleho testovania je, že tenké kontaktné body uľahčujú radenie medzi jazdnými polohami a umožňujú jazdcovi plynule sa pohybovať. Plochý profil sedadla spolu s textúrou poťahu sedadla poskytujú vynikajúci komfort a kontrolu za každých podmienok.

      KOLESÁ A PNEUMATIKY

      Čierne ráfiky z vysokopevnostnej zliatiny od D.I.D sú spojené s CNC opracovanými nábojmi pomocou ľahkých lúčov a strieborných eloxovaných hliníkových niplov. Na kolesá sú namontované pneumatiky Michelin Enduro, ktoré ponúkajú vynikajúcu priľnavosť v najrôznejších terénoch.

      PHO_BIKE_DET_enduro-20-wheels_#SALL_#AEPI_#V1
      PHO_BIKE_DET_enduro-20-tripleclamps_#SALL_#AEPI_#V1

      CNC HLINÍKOVÝ OKULÁR PREDNEJ VIDLICE

      22 mm offsetový čierno eloxovaný okulár prednej vidlice – CNC spracovanie – ponúka špičkovú kvalitu a štýlový štandard na všetkých modeloch enduro Husqvarna. Okulár prednej vidlice je odborne vyrobený s použitím špičkových techník a materiálov, aby poskytovali vysokú úroveň kvality a spoľahlivosti. Štandardom je 2-smerné nastavenie riadidiel a prispôsobiteľná ergonómia.

      TELO ŠKRTIACEJ KLAPKY

      TE 150i používa 39 mm teleso škrtiacej klapky, ktoré reguluje množstvo vzduchu vstupujúceho do motora cez klapku ovládanú dvojitými plynovými lankami pripojenými k zostave škrtiacej klapky riadidiel. Olej pre 2-taktné motory sa zmiešava so vzduchom a vstupuje do motora, aby premazal kľukový hriadeľ, valec a piest. Okrem toho snímač polohy škrtiacej klapky (TPS) prenáša údaje o prietoku vzduchu do ECU, ktorá zase vypočítava množstvo oleja a paliva dodávaného do motora, zatiaľ čo obtoková skrutka reguluje voľnobežné otáčky a zariadenie na studený štart otvára obtok poskytujúci viac vzduchu pre chlad. začína.

      PHO_BIKE_DET_enduro-20-i-throttlebody_#SALL_#AEPI_#V1
      PHO_BIKE_DET_enduro-20-start_#SALL_#AEPI_#V1

      ELEKTRICKÉ ŠTARTOVANIE A KABELÁŽ

      Všetky modely TE sú štandardne vybavené elektrickým štartérom. Systém využíva kompaktnú a ľahkú Li-Ion batériu, ktorá je o 1 kg ľahšia ako bežná batéria. Vďaka niekoľkoročným skúsenostiam s vývojom a zdokonaľovaním elektrického štartovania je overená spoľahlivosť radu enduro Husqvarna bezkonkurenčná a zaisťuje rýchly a bezproblémový štart za akýchkoľvek podmienok. Okrem toho káblový zväzok sústreďuje všetky potrebné elektrické komponenty do spoločného priestoru pod sedadlom pre ľahký prístup.

      SYSTÉM RIADENIA MOTORA

      TE 150i je vybavený elektronickou riadiacou jednotkou (ECU), ktorá je zodpovedná za množstvo funkcií. Jednotka určuje časovanie zapaľovania, množstvo paliva a oleja vstreknutého do valca a navyše prekladá informácie získané z rôznych snímačov, aby prispôsobila hodnoty a vykonala korekcie pre automatickú kompenzáciu teploty a nadmorskej výšky. To znamená, že motor vždy beží s optimálnou zmesou paliva a vzduchu v akejkoľvek nadmorskej výške.

      PHO_BIKE_DET_te150i-20-engine_#SALL_#AEPI_#V1

      Odporúčané doplnky a služby pre Husqvarna TE 150i


      PHO_NMON_50505979001-FMF-Powercore-2-1-silencer_#SALL_#AWSG_#V1

      Luggage bag 50505979001

      PHO_HP_NMON_25107940300-SEAT_#SALL_#AWSG_#V1

      Sedadlo 25107940300

      PHO_NMON_7970297900028-HANDGUARD-KIT_#SALL_#AWSG_#V1

      Chrániče rúk 79702979000AB

      PHO_NMON_79635941044-FAN_#SALL_#AWSG_#V1

      Crash bung kit 79735941044

      PHO_HP_NMON_00010000313-PLASTIC-PARTS-KIT_#SALL_#AWSG_#V1

      Sada plastov 00010000313

      PHO_HP_NMON_78104970000H1-CHAIN-GUIDE_#SALL_#AWSG_#V1

      Vodítko reťaze 79702979000AB

      Pridajte Komentár

      Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *