- Objem motora: 692,7 cm3
- Výkon: 55KW
- Prevodovka: 6 rýchlostná
- Predné odpruženie: WP XPLOR-USD, Ø 48 mm zdvih 250mm
- Zadné odpruženie: WP XPLOR zdvih 250mm
- Predné brzdy: Štvorpiestový radiálny pevný strmeň Brembo
- Zadná brzda: Brembo jednopiestový plávajúci strmeň
- Výška sedla: 920mm
- Objem pal. nádrže 13l
- Hmotnosť 147kg
Husqvarna 701 Enduro
Cena: 12 529,-EUR
So schopnosťou dobyť mestské prostredie a zradný offroad terén s rovnakým pokojom, 701 ENDURO dosahuje ďalšiu úroveň všestrannosti. Model 701 ENDURO, ktorý pochádza z desaťročí víťazných majstrovstiev sveta v enduro a je zmiešaný s viac ako storočnými skúsenosťami s motocyklami, kombinuje vysoký výkon s typickou švédskou funkčnosťou v štýlovom a modernom dizajne.
Motor | 1-cylinder, 4-stroke engine |
Objem motora | 692,7 cm³ |
Vŕtanie | 105 mm |
Zdvih | 80 mm |
Štartér | Electric starter |
Prevodovka | 6-speed |
Primárny pohon | 37:19:00 |
Sekundárny prevodový pomer | 15:45:00 |
Spojka | Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics |
EMS | Synerject |
Rám | 25CrMo4 steel central-tube frame |
Predné odpruženie | WP-USD Xplor 48 with preload adjuster |
Zadné odpruženie | WP shock absorber with linkage |
Zdvih predné odpruženie | 275 mm |
Zdvih zadné odpruženie | 275 mm |
Predná brzda | Magura two-piston floating calliper, brake disc |
Zadná brzda | Magura single-piston floating calliper, brake disc |
Brzdový kotúč predný | 260 mm |
Brzdový kotúč zadný | 220 mm |
Reťaz | X-Ring 5/8 x 1/4″ |
Uhol riadenia | 63.5 ° |
Rázvor | 1504 ± 15 mm |
Svetlá výška | 280 mm |
Výška sedla | 950 mm |
Objem palivovej nádrže | 13 l |
Váha bez paliva | 145 kg |
RÁM
Ľahký mrežový rám je vyrobený z vysoko kvalitnej chróm-molybdénovej ocele a bol vyvinutý tak, aby zaistil presnú manipuláciu a vzbudzoval v jazdcovi úplnú dôveru. Detailná spätná väzba sa na jazdca prenáša vďaka presne vypočítanej torznej tuhosti a pozdĺžnej pružnosti.
PODSEDLOVÝ RÁM A PALIVOVÁ NÁDRŽ
Samonosný zadný pomocný rám s integrovanou 13-litrovou palivovou nádržou je dokonale umiestnený pre čo najlepšie rozloženie hmotnosti. Jednodielna konštrukcia vyrobená procesom rotačného lisovania termoplastov váži iba 5,2 kg a je vyrobená z vysokopevnostného polyamidu.
WP ODPRUŽENIE – PREDNÉ
Predná vidlica WP XPLOR poskytuje 250 mm zdvih kolesa a schopný výkon špeciálne zameraný na jazdu typu enduro. Vidlice pozostávajú z rozloženia otvorenej kazety s pružinou v každom okruhu a rozdelenými funkciami tlmenia s ľavou nohou určenou na tlmenie kompresie a tlmením odskoku nohy pravej vidlice.
WP ODPRUŽENIE – ZADNÉ
Vysoko výkonný zadný tlmič WP XPLOR je plne nastaviteľný pre kompresiu a odskok. Napojený na spojovací systém s offroadovou geometriou a 250 mm zdvihom zadného kolesa zaisťuje tento systém neprekonateľné schopnosti v akomkoľvek teréne.
MOTOR
Kapalinou chladený jednovalcový motor s jedným vačkovým hriadeľom v hlave motora sa vyznačuje najnovšou konštrukciou a elektronickou technológiou. Vynikajúci maximálny výkon 55 kW (74 k) pri 8 000 ot./min a krútiaci moment 73,5 Nm pri 6 500 ot./min. nenechá jazdca na pochybách o výkone v tejto ľahkej jednotke.
HLAVA MOTORA
Kompaktná konštrukcia 4-ventilového vačkového hriadeľa v hlave valcov obsahuje 42 mm sacie ventily a 34 mm výfukové ventily ovládané robustným systémom vahadiel, ktorý poskytuje presné časovanie ventilov pri vysokých otáčkach motora. Zapaľovanie prebieha cez dvojité usporiadanie zapaľovacích sviečok, z ktorých každá má individuálne ovládanie časovania zapaľovania pre optimálne spaľovanie paliva v spaľovacej komore s veľkým otvorom.
PLYN – RIDE BY WIRE
Elektronický systém vstrekovania paliva Keihin obsahuje 50 mm teleso škrtiacej klapky bez mechanického prepojenia s rukoväťou plynu. Keď jazdec otvára alebo zatvára škrtiacu klapku, škrtiaca klapka je elektronicky riadená systémom riadenia motora (EMS). EMS priebežne porovnáva parametre motora s údajmi zo snímačov a podľa toho upravuje škrtiacu klapku, čo vedie k dokonalému dodávaniu výkonu a odozve na plyn.
PREVODOVKA
Ľahká 6-stupňová prevodovka je vybavená funkciou Easy Shift, ktorá umožňuje plynulé radenie nahor alebo nadol bez použitia spojky. Systém využíva dva snímače, jeden snímač je na ramene radenia, ktorý sníma pohyb na tyči radiacej páky, keď jazdec preradí vyššie. Keď druhý snímač deteguje zapojenie prevodového stupňa, prispôsobuje parametre motora, aby umožnil jednoduchú zmenu prevodového stupňa pri akýchkoľvek otáčkach alebo zaťažení motora.
KOLESÁ
Čierne ráfiky D.I.D vyrobené z vysoko pevnej hliníkovej zliatiny dodávajú 701 Enduro agresívny a moderný vzhľad. Offroadové schopnosti 701 Endura podčiarkuje 21" vpredu a 18" priemer zadného kolesa.
JAZDECKÉ MÓDY
Pomocou prepínača na riadidlách možno výkonovú charakteristiku motora ľahko nastaviť za chodu cez dva jedinečné jazdné režimy. Režim 1 ponúka športovú odozvu plynu a citlivú trakciu v zákrutách, čím obmedzuje preklzávanie kolies a kolesá na minimum pre optimálny výkon pri jazde na ulici. Režim 2 poskytuje hladkú odozvu plynu s kontrolou trakcie v teréne, čo umožňuje preklzávanie kolies a zdvíhanie predného kolesa pre použitie v teréne bez obmedzenia výkonu. Funkcia off-road ABS je integrovaná aj do režimu 2. V režime off-road funguje ABS len na prednom kolese. Jazdec potom môže zablokovať zadné koleso pre lepšiu kontrolu nad vozidlom v teréne a znížená aktivácia ABS na prednom kolese pomáha pri efektívnom spomalení na nespevnených povrchoch.
BRZDY
Najnovšia technológia ABS od Bosch je kombinovaná s vysokovýkonnými brzdami od Brembo: dvojpiestikový plávajúci strmeň a kotúč vpredu, ako aj jednopiestikový strmeň a kotúč vzadu (oba plávajúce vlnité kotúče s priemerom 300 a 240 mm). . Najnovšia technológia ABS citlivá na rohy od spoločnosti Bosch zaručuje maximálnu bezpečnosť a úplnú istotu a pre pokročilejších jazdcov ju možno úplne vypnúť.
TRAKČNÁ KONTROLA
Systém náklonovej kontroly trakcie monitoruje rýchlosť zadného kolesa a okamžite (v priebehu milisekúnd) reaguje, ak je rýchlosť otáčania zadného kolesa neúmerná jazdnej situácii. Systém funguje tak, že plynulým a sotva postrehnuteľným zásahom do škrtiacej klapky znižuje výkon motora, kým systém nezníži preklz na optimálnu úroveň pre zvolený jazdný režim a aktuálny uhol náklonu. Pre jazdcov, ktorí hľadajú plnú kontrolu nad svojim motocyklom, je možné vypnúť aj trakčnú kontrolu.
PLASTY
Inovatívne plasty s dlhým sedadlom, ktoré siaha cez kryty chladiča a obsahuje funkčné rebrovanie na zlepšenie priľnavosti za všetkých podmienok. Tesne omotaná okolo motora a rámu je karoséria 701 ergonomicky navrhnutá tak, aby spojila telo jazdca s motocyklom, čím zaisťuje dokonalú harmóniu medzi človekom a strojom a zároveň umožňuje úplnú kontrolu vo všetkých jazdných situáciách.
SPOJKA
Spojka APTC (Adler Power Torque Clutch) od spoločnosti Adler umožňuje vyššiu rýchlosť pri vjazde do zákruty a výjazde zo zákruty tým, že maximalizuje priľnavosť zadného kolesa pri prudkom zrýchlení a zároveň zabraňuje nestabilite zadného kolesa a chveniu pri prudkom brzdení v zákrutách. Jazdec si tak užíva maximálnu kontrolu a dokonalé podraďovanie.
CNC hliníkový okulár prednej vidlice
Rovnako ako ostatné hlavné komponenty podvozku, eloxovaný okulár prednej vidlice opracovaný na CNC má presne navrhnutý ohyb navrhnutý tak, aby umožnil ohyb rúrok vidlice pri namáhaní. To dáva jazdcovi väčší cit pri brzdení a na hrboľatom teréne.
A2 licencia
So špecifickou mapou motora A2, ktorá obmedzuje výkon na 30 kW, je 701 Enduro vhodné pre držiteľov preukazu A2, ktorí sa túžia stať skutočnými svetobežníkmi.
Odporúčané doplnky a služby pre Husqvarna 701 Enduro
HUSQVARNA bočné tašky 27112925144
Rozšírenie pätky bočného stojanu 6350392315001A
Dodatočná palivová nádrž 27007994344
Ochranný kryt pod motor 27003990044
Koncovka výfuku Akrapovič 27005999000
Plexi štít 27108908044
Vyhrievané gripy 21012964044
Padacie rámy 76912968044C1 |