- Objem motora: 692,7 cm3
- Výkon: 55KW
- Prevodovka: 6 rýchlostná
- Predné odpruženie: WP APEX 48 zdvih 215mm
- Zadné odpruženie: WP APEX zdvih 240mm
- Predné brzdy: Štvorpiestový radiálny pevný strmeň Brembo
- Zadná brzda: Brembo jednopiestový plávajúci strmeň
- Výška sedla: 890mm
- Objem pal. nádrže 13l
- Hmotnosť 148kg
Husqvarna 701 Supermoto
Cena: 12 529,-EUR
Husqvarna SM 701 s výkonom 74 koní, pokročilou elektronikou a najmodernejším podvozkom, hmotnosťou iba 148 kg poskytne každému jazdcovi nezameniteľné vzrušenie z pretekárskej dráhy a na cestu prináša čistú jazdeckú esenciu Supermota.
Motor | 1-cylinder, 4-stroke engine |
Objem motora | 692,7 cm³ |
Vŕtanie | 105 mm |
Zdvih | 80 mm |
Štartér | Electric starter |
Prevodovka | 6-speed |
Primárny pohon | 37:19:00 |
Sekundárny prevodový pomer | 15:45:00 |
Spojka | Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics |
EMS | Synerject |
Rám | 25CrMo4 steel central-tube frame |
Predné odpruženie | WP-USD Xplor 48 with preload adjuster |
Zadné odpruženie | WP shock absorber with linkage |
Zdvih predné odpruženie | 275 mm |
Zdvih zadné odpruženie | 275 mm |
Predná brzda | Magura two-piston floating calliper, brake disc |
Zadná brzda | Magura single-piston floating calliper, brake disc |
Brzdový kotúč predný | 260 mm |
Brzdový kotúč zadný | 220 mm |
Reťaz | X-Ring 5/8 x 1/4″ |
Uhol riadenia | 63.5 ° |
Rázvor | 1504 ± 15 mm |
Svetlá výška | 280 mm |
Výška sedla | 950 mm |
Objem palivovej nádrže | 13 l |
Váha bez paliva | 145 kg |
RÁM
Ľahký priehradový rám je vyrobený z prvotriednej chróm-molybdénovej ocele a bol vyvinutý tak, aby zabezpečoval presné ovládanie motocykla a dodával jazdcovi úplnú istotu. Vďaka presne vypočítanej torznej tuhosti a pozdĺžnemu ohybu sa na jazdca prenáša podrobná spätná väzba.
PODSEDLOVÝ RÁM A PALIVOVÁ NÁDRŽ
Samonosný zadný podsedlový rám s integrovanou 13-litrovou palivovou nádržou je dokonale umiestnený pre čo najlepšie rozloženie hmotnosti. Jednodielna konštrukcia, ktorá bola vyrobená v procese rotačného formovania termoplastov, váži iba 5,2 kg a je vyrobená z vysoko pevného polyamidu.
WP ODPRUŽENIE – PREDNÉ
Delená vidlica WP APEX má zdvihy 215 mm a vyznačuje sa vylepšeným tlmením a ľahším nastavením ako tradičné vidlice vďaka samostatným tlmiacim obvodom v nohách vidlice.
WP ODPRUŽENIE – ZADNÉ
Plne nastaviteľný zadný tlmič WP APEX sa vyznačuje nastavením tlmenia odskoku, ako aj nastavením tlmenia vysokého a nízkeho útlmu. Zdvih 250 mm zadného kolesa zaručuje dokonalú kontrolu za každých podmienok, či už na úzkych a krútivých horských cestách alebo v preplnených centrách miest.
JEDNOVALCOVÝ MOTOR
Kvapalinou chladený jednovalcový motor je vybavený najnovšou elektronickou technológiou. Vynikajúci maximálny výkon 55KW(74koní) pro 8000 ot./min a krútiaci moment 73,5Nm pri 6000 ot./min nenechávajú jazdca na pochybách o výkone zabalenom v tomto odľahčenom agregáte.
HLAVA VALCA
Kompaktná konštrukcia s jedným vačkovým hriadeľom s hlavami ventilov, 4-ventilová hlava valcov je vybavená 42 mm sacími ventilmi a 34 mm výfukovými ventilmi ovládanými robustným systémom vahadla, ktorý poskytuje presné časovanie ventilov pri vysokých otáčkach motora. Zapaľovanie je dvojité, pričom každá zo sviečok má individuálne nastavenie časovania zapaľovania pre optimálne spaľovanie paliva vo veľkej spaľovacej komore.
RIDE BY WIRE
Systém elektronického vstrekovania paliva Keihin je vybavený 50 mm telom škrtiacej klapky bez mechanického prepojenia s rýchlopalom. Keď jazdec krúti rýchlopalom a škrtiaca klapka sa otvára alebo zatvára, pričom škrtiaca klapka je elektronicky riadená systémom riadenia motora (EMS). EMS nepretržite porovnáva parametre motora s údajmi zo senzorov a podľa toho upravuje škrtiacu klapku, čo vedie k dokonalému dodaniu sily a odozve škrtiacej klapky.
PREVODOVKA
Ľahká 6-stupňová prevodovka je vybavená funkciou quickshiftera, ktorý umožňuje plynulé radenie rýchlostí hore alebo dole bez použitia spojky. Systém využíva dva snímače, jeden snímač je na ramene radenia, ktorý detekuje pohyb na tyči radiacej páky, keď jazdec preraďuje nahor. Druhý snímač detekuje zaradenie prevodových stupňov a prispôsobuje sa parametrom motora tak, aby umožňoval jednoduché radenie pri akýchkoľvek otáčkach alebo zaťažení motora.
KOLESÁ
Čierne ľahké a pevné eloxované 17-palcové kolesá Giant s bezdúšovými lúčmi. majú obuté pneumatiky ContiAttack Supermoto 120/70 a 160/60 vpredu a vzadu. Tieto pneumatiky poskytujú mimoriadne ľahkú ovládateľnosť a výnimočnú kontrolu vo všetkých uhloch náklonu.
BRZDY
Nový strmeň Brembo Monoblock prednej brzdy vyniká tuhosťou a minimálnou hmotnosťou. Vďaka hliníkovej, CNC jednodielnej konštrukcii spĺňa výzvy novej úrovne výkonu požadovanej pre Supermoto. Brzdy sa vyznačujú výnimočnou brzdnou silou so zlepšeným brzdným citom, čo ho výsledkom je vynikajúca ovládateľnosť v každej situácii. Vpredu sa o bezpečnosť stará radiálne namontovaný 4-piestikový strmeň s 320 mm plávajúcim kotúčom a vzadu jednopiestikový strmeň s 240 mm plávajúcim kotúčom. Najnovšia technológia náklonového ABS od spoločnosti Bosch zaručuje maximálnu bezpečnosť.
PREKLZOVÁ SPOJKA
Spojka APTC (Adler Power Torque Clutch) od spoločnosti Adler umožňuje využitie vyššej rýchlosti v zákrutách tým, že maximalizuje priľnavosť zadného kolesa pri prudkom zrýchlení, ako aj zabraňuje nestabilite zadného kolesa a poskakovaniu pri prudkom brzdení do zákruty. Jazdec si tak užíva maximálnu kontrolu a perfektné podraďovanie v každej situácii.
KONTROLA TRAKCIE
Náklonový systém kontroly trakcie sleduje rýchlosť zadného kolesa a okamžite (v priebehu milisekúnd) reaguje, ak je rotačná rýchlosť zadného kolesa neprimeraná jazdnej situácii. Systém funguje tak, že znižuje výkon motora plynulým, sotva vnímateľným zásahom do škrtiacej klapky, kým systém nezníži sklz na optimálnu úroveň pre zvolený jazdný režim a aktuálny uhol sklonu. Pre jazdcov, ktorí hľadajú úplnú kontrolu nad svojím motocyklom, je možné vypnúť aj kontrolu trakcie.
KAROSÉRIA
Elegantná, moderná karoséria je ergonomicky navrhnutá tak, aby spájala jazdca s motocyklom a umožňovala neobmedzený pohyb vo všetkých situáciách. Zážitok z jazdy je ešte vylepšený predĺženým sedadlom, ktoré siaha cez kryty chladiča pre lepšiu priľnavosť a kontrolu v užších zákrutách. Okrem toho je za maskou svetlometu uhľadne umiestnená zásuvka USB pre pohodlné a nepretržité napájanie všetkých navigačných zariadení.
CNC HLINÍKOVÝ OKULÁR PREDNEJ VIDLICE
Eloxovaný CNC hliníkový okulár prednej vidlice je určený pre potreby vysokého výkonu kategórie Supermoto. Štýlove spracovanie a precízna konštrukcia prenáša jazdcovi podrobnú spätnú väzbu správania sa prednej časti motocykla na ceste.
JAZDNÉ MÓDY
Pomocou spínača na riadidlách možno výkonovú charakteristiku motora za chodu ľahko nastavovať pomocou výberu z dvoch jedinečných jazdných režimov. Režim 1 ponúka športovú odozvu na plyn a citlivú kontrolu trakcie v zákrutách, vďaka čomu je minimálny šmyk kolies a kolesá pre optimálny výkon pri jazde na ulici. Režim 2 poskytuje agresívnejšiu odozvu škrtiacej klapky so zníženou kontrolou trakcie, čo umožňuje driftovanie a úplnú kontrolu nad kĺzačkou zameranou na trať alebo bezpodmienečné použitie ulice. Novinka pre rok 2021, funkcia Supermoto ABS je integrovaná aj do režimu 2. V režime Supermoto funguje ABS iba na prednom kolese a na jazdcovi, ktorý má v prípade potreby plný výkon Supermota kontrolu nad uzamknutím zadného kolesa.
KOMPATIBILITA S LICENCIOU A2
Vďaka špecifickej mape motora A2, ktorá obmedzuje výkon na 30 kW, je 701 supermoto vhodné pre držiteľov preukazov A2, ktorí túžia po úžasnej agilite a ovládateľnosti v kombinácii s najnovšími technologickými inováciami.
Odporúčané doplnky a služby pre Husqvarna Supermoto 701
koncovka výfuku Akrapovič 27005999000
Plexi štít 27108908044
Bočné tašky 27112925144
Dodatočná palivová nádrž 27007994344
Padacie rámy 76912968044C1
Vyhrievané gripy 21012964044
Zadná taška 27012978100
Rozšírenie pätky bočného stojana 27007994344